loading...
معماها
poria بازدید : 129 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

تنوعی دیگر از تجربه ی کیفیت در آیفون و آیپاد توسط iMPlayerHD 1.2.2

نرم افزاری چند منظوره با عنوان iMPlayerHD, عنوانی است که در این قسمت تمایل به معرفی و آماده سازی آن را برای شما داریم. همانطور که از عنوان این نرم افزار قابل درک است این نرم افزار یک پخش کننده ی فایل های مالتی مدیا از جمله کیفیت های ویدئویی HD نیز میباشد. این نرم افزار سازگار با سری گوشی های آیفون نیز را دارا میباشد که دارای امکانات و قابلیت های کوچک و بزرگ, متفاوت و برجسته ای نسبت به سایر نرم ها دارا میباشد. پخش فرمت هایی از نوع وب, سازگاری خودکار با رزولویشن های متفاوت, تنظیمات رنگی و بافتی, و دارا بودن خروجی تلویزیونی AirPlay و زیرنویس و… از جمله امکانات گنجانده شده در این نرم افزار هستند.

poria بازدید : 129 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)


ویرایش و افکت گذاری بر روی تصاویر در آیفون و آیپاد توسط iColorama v2.5

iColorama یک نرم افزار قدرمتند و پرکاربرد برای آیفون و آیپد در زمینه ی طراحی و ویرایش تصاویر میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار پرمخاطب قادر خواهید بود تا تصاویر خود را با هر فرمتی به آسانی هرچه تمام تر وارد این نرم افزار کرده و به ویرایش, افکت دهی و… بپردازید. این برنامه از امکانات و ابزارهای ویژه ای نیز بر خوردار است که به گفته شرکت سازنده خود نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر خود در 10ثانیه بله تنها در 10ثانیه به یک شاهکار هنری نیز تبدیل کنید. قابلیت کار بر روی چهره, نوپردازی, ترکیب تصاویر و… از دیگر ویژگی های محبوب این نرم افزار یاد میشوند. ما این نرم افزار را برای سیستم عامل IOS در زمینه ویرایش تصاویر به شما پیشنهاد میکنیم!

 

poria بازدید : 116 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جذاب نابود سازی شهر

بازی های رایگان برای اندروید

در طول این بازی جدید و جالب شما در نقش یک نابود کننده تمام عیار هستید!کافی است این بازی را برای اندروید دانلود کنید تا عکس شما در روزنامه های شهر چاپ شود. کل شهر در زیر دستان شما قرار دارد ، شما هم اکنون می توانید هرچیزی را که ببینید نابود و به واسطه آنان امتیاز خود را افزایش دهید. با ما در معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا برای معرفی یک بازی در سبکی جدید برای دستگاه های آندرویدی آماده هستید؟ در ThumbZilla 2.4 شما در نقش یک نابود ساز شهر هستید ؛ اکنون می توانید تنها با نوک انگشت شصت دست ، اقدام به نابود سازی تمامی اشیا و انسان های شهر کنید. هر آنچه در مسیر شما قرار دارد را نابود سازید و به این وسیله میزان امتیاز خود را افزایش دهید. در این بازی می توانید به عنوان یک نابودگر ، ساختمان ها ، اتومبیل ها ، تانک ها و… را به سادگی نابود کنید. در ادامه می توانید حتی انسان هایی را که برای حفظ جان در سراسر شهر یه این طرف و آن طرف می دوند را نیز نابود سازید ! شهر به قدری بزرگ و پر از اشیاء است که می توانید با نابودسازی هرچه بیشتر آنان ، به جمع آوری امتیاز بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

 

 

 

poria بازدید : 205 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

العاده سریع و زیبای دلفین بروزر برای اندروید

آخرین نسخه مرورگر دلفین Dolphin Browser اندروید

یکی از بهترین و شاید حتی بتوان گفت بهترین مرورگر اندرویدی 

Dolphin Browser یکی از بهترین و شاید به جرات می توان گفت بهترین و زیباترین مرورگر ساخته شده برای گوشی های اندرویدی است . کار کردن با دلفین بروز آن قدر لذت بخش است که احتمالا مشتری پر و پار قرص آن خواهید شد . این مرورگر زیبا از لحاظ استایل و اینترفیس بسیار شبیه به مرورگر کروم گوگل ساخته شده است که لذت استفاده از آن را دو چندان می کند.مرورگر دلفین سریع، پایدار، زیبا، سبک و کاربرپسند طراحی شده است و تاکنون بیش از 80 میلیون بار توسط کاربران مختلف دانلود شده است.

dooolphin

ویژگی ها : 

** قابلیت نصب Add-on با بیش از 60 Add-on
** Gesture های پیشفرض Back, Forward, Bottom Page, Top Page, Refresh, Exit, New Tab , Close Tab
** با قابلیت تعیین Gesture برای بوک مارک ها و سایت ها (حرکات دست)
** دارای تب برای مرور آسان تر میان صفحات
** بوک مارک آسان صفحات
** قابلیت مینیمایز کردن مرورگر
** باز کردن فایلهای فلش بدون نیاز به پلاگین
** نمایش صفحات وب در چهار حالت بهینه شده برای اندروید، آیفون، ای پد، دسکتاپ
** وارد کردن بوک مارک از دیگر نسخه های Dolphin Browser و مرورگر پیشفرض اندروید
** قابلیت جستجو در موتورهای جستجو بوسیله صحبت کردن (Sonar)
** دسترسی آسان به بوک مارک ها و Add-on با حرکت به چپ و راست
** پشتیبان گیری از تنظیمات
** ذخیره پسورد و اطلاعات صفحات وب
** هماهنگ سازی اطلاعات با محصولات دیگر
** زوم با استفاده از دو انگشت
** بیش از 10000000 بار دانلود
** جزو بهترین برنامه های رایگان سال 2011 مجله PC Mags

 

poria بازدید : 177 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)

 

دانلود پخش کننده فیلم و آهنگ مخصوص موبایل (اندروید)

ZPlayer 3.99 Android

 

اندروید یک سیستم عامل Open Source (متن باز) است. همین قابلیت باعث شده امکان توسعه سیستم عامل و همچنین ساخت اپلیکیشن های متنوع توسط برنامه نویسان وجود داشته باشد. در نتیجه، تنوع نرم افزارهای اندروید نسبت به سایر سیستم عامل های موبایل بیشتر است.

 

نرم افزارهای پخش فیلم و آهنگ (Player)، جزو پر طرفدار ترین نرم افزارهای موبایل هستند. صاحبان گوشی های هوشمند معمولا به دنبال بهترین و جدیدترین پلیرها هستند تا بتوانند فیلم و آهنگ را در گوشی خود با کیفیت بالاتری پخش کنند.

 

در سایت سرزمین دانلود پلیر های متنوعی برای سیستم عامل اندروید قرار دارد. در این مطلب نیز یک پخش کننده همه کاره مخصوص اندروید را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار ZPlayer امکان پخش فایل های صوتی و تصویری مختلف را دارد. یعنی توسط آن میتوانید هم فیلم و هم آهنگ را در موبایل خود اجرا کنید. این نرم افزار در موبایل و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
سلام به تمامی دوستان گلم این سایت قراره یکی از بهترین وبزرگ ترین و همچنین متفاوت ترین سایت های تفریحی-سرگرمی باشه که به یاری شما عزیزان سایت (معما ها) قراره رو به پیشرفت پیش بره خیلی هاتون معماها رو میشناسید یه وقتی روی بلاگفا مشغول کار بود که بعد به وبسایت تبدیل شد لازم به ذکره که معما ها ی اصلی ما هستیم و وبلاگ ها و وبسایت های دیگر با اسم معما ها تقلبی میباشد من پژمان وهمکار خوبم پوریا با شروعی دو باره از معما ها برگشتیم!!!! پس اگر دستتون بند نبود یا بچتون رو گاز نبود خوشحال میشم نطرتونو راجب وبسایت معما ها بدونم. مرسی.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    کدوم سریال را دوست دارید معما ها براتون بزاره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 62
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 13,127
  • بازدید کلی : 341,926
  • کدهای اختصاصی

    

    قالب وبلاگ
    ابزار نمایش رتبه گوگل یا پیج رنک , . , .

    دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

    با یک کلیک به ما روحیه دهید


    دریافت کد گوگل پلاس